czwartek, 13 sierpnia 2015

Witam wszystkich :)

On: To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Ja w swoich postach będę poruszał tematykę pierwszej pomocy, medycyny, survivalu, buszkraftu i straży. Będę chciał dostarczyć wam informacji, którą będziecei mogli sami ją wykorzystać. Opisywać będę wam rożne sposoby na wykorzystanie ogólnodostepnych produktów. W postach o tematyce medycznej, pierwszej pomocy będę pokazywał i opisywał technikę oraz sposoby jak pomóc osobą poszkodowanym z różnymi uszkodzeniami ciała wynikajacymi z zaistniałego wypadku oraz co powinno się znajdować w apteczkach  zabieranych na różne okoliczności. ( Ja apteczke noszę ze sobą).

Pierwszy post z tematyki medycznej już niedługo.

1 komentarz:

  1. Blog nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia. Szczerze powiedziawszy jest słaby... Nie zachęca wyglądem ani treścią. Jest to taki misz-masz. O wszystkim i o niczym. Moja rada: skorzystajcie ze strony na której darmowo możecie zamówić szablon na bloga. Wygląd to pierwsza rzecz, która przyciąga. Ja osobiście polecam graphicpoison.blogspot.pl lub wioskę szablonów. Sama skorzystałam i jestem zadowolona.
    Nie chcę abyście się zniechęcali, jednak w dobry blog trzeba włożyć dużo pracy. Dlatego życzę powodzenia. To, co Wam przekazuję opieram na samej sobie. Sama zaczęłam prowadzić dwa blogi i wierzcie mi, że ciężko zdobyć sprzymierzeńców. :)

    Zapraszam także na swoje blogi :)
    Opowiadanie fantasy na podstawie snów: http://blooogsaymyname.blogspot.com/
    Nowy blog z awatarami: http://picturesbloooogavatars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń