środa, 26 sierpnia 2015

Mój początek z EDC

Witajcie :)

On: Dzisiaj chciałbym wam przedstawić moja historię związana z EDC. Od czego to się zaczęło? 
Gdy byłem mały nie umiałem się bawić samochodzikami jak każdy, tylko je rozbierałem i sprawdzałem co mają w środku. Lubiłem tez układać klocki LEGO, ale nie tak jak pokazywały plany, tylko wymyślając własne budowle. Gdy podrosłem i zacząłem chodzić do szkoły, nosiłem ze sobą aż nadto przedmiotów, np. więcej kolorowych kredek. Gdy byłem starszy rozpocząłem pomaganie tacie i dziadkowi przy codziennych pracach, np. naprawiając rzeczy przez podawania im kluczy. Gdy byłem w gimnazjum zacząłem nosić ze sobą więcej przedmiotów, które mogą się przydać, np: długopis z małym notesikiem, nosiłem go w spodniach. Podczas gdy miałem już miałem założonego FB, natchnąłem się na grupę EDCPL, z ciekawości wstąpiłem w nią. Okazało się, że w tej grupie znajdują się osoby, które mają podobny tok myślenia. Od nich zacząłem się uczyć EDC-owania oraz zbierania swój wyjątkowy zestaw EDC, który noszę ze sobą poza domem. 
Stąd wzięło się moje zainteresowanie EDC. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz