czwartek, 13 sierpnia 2015

Podziekowania :)

Hej wszystkim :)

Ona i On: Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, że tyle osób chce czytac nasz blog. Dziękujemy wszystkim, którzy wspieraja nasza dzialałność. Mam nadzieję, że razem stworzymy coś wielkiego :D. Oboje uwielbiamy pisać, to nasza wspólna pasja. Pomysł na bloga narodził sie nagle, podczas wspólnego wypoczynku na działce. Tytuł naszego bloga powstał także spontanicznie, jest prosty ale oryginalny. Jedna osoba w komentarzy pod poprzednim postem dziwiła się, że namówiłam Sebastiana na pisanie bloga. Ja wcale go nie przekonywałam, on sam zachecił mnie do tego. 

 Jeśli chcenie poznać nasz bardziej, to zapraszmy do zakładki "O nas", która powstanie wkrótce. 

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na bloga ;) Na pewno będę wpadać częściej i cierpliwie czekam na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń