sobota, 22 sierpnia 2015

Gala Disco Polo

Hej wszystkim :)

Ona i On: Na wstępie chcemy was przeprosić, że wczoraj nie było postu. Byliśmy na gali disco polo, bilet wstępu kosztował 20zł. 

Ona: Ja gdy dowiedziałam się o tej imprezie chciałam odrazu isć, ale mój chłopak był temu przeciwny. Mówił mi, że chce ten wieczór spędzić tylko ze mną. Ja bardzo się uparłam, że chce iść i mój Sebuś wreście się zgodził :).

Ona i On: Impreza rozpoczęła sie o godzinie 18:00. Gdy przyśliśmy odbywały się tylko konkursy dla dzieci, więc zwiedzalismy i oglądaliśmy dotępne produkty, którzy oferowali przybyli handlarze. Zaczęło się robić ciekawie około godziny 20:00. Wtedy zaczęli występowac: Focus, Power Play, Akcent, Pudzian Band, Soleo, Danielo i Team.
Podczas ich występów świetnie się bawiliśmy, ku waszemu zdziwieniu oboje tańczyliśmy, mimo wielu znajomych osób.

On: "Idziemy tańczyć."
Ona: "Nie idziemy" *tupie nogą*
On: "No to FOCH"





3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Wam Akcentu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah ;) uwielbiam Wasze posty. Niech pojawiają się częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak wypiąć się do zdjęcia XDD

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń