czwartek, 13 sierpnia 2015

Hej wsyzstkim :)

Ona: To mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość. 

W swoich postach będę opowiadać o :
  • kulturze indyjskiej - czyli mojej życiowej pasji ( hiduskie tradycje, święta, tradycje i stroje)
  • kosmetyki - ich zastosowanie i recenzje
  • moda - miedzy innymi "outfity"
  • ksiązki - recenzje
  • fotomodeling - agencje, firmy, portfolio
  • psychologia - kontakty niędzyludzkie i zachowanie człowieka
  • taniec - moja przygoda z różnymi kulturami tanecznymi
  • sławni ludzie
  • moje przemyślenia
Pierwszy post z tej tematyki już wkrótce. :)

2 komentarze:

  1. rzadko zdarzają się blogi o aż tylu tematyka, ale to nawet lepiej że jest więcej, w dodatku że są to moje ulubione tematy :) Będę wpadać częściej i zapraszam do siebie:
    http://anotherstrorycaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wygląd bloga. Chociaż moim zdaniem nie za bardzo pasuje do dwóch tematyk tak jak by.

    OdpowiedzUsuń