poniedziałek, 13 czerwca 2016

Zmiany w EDC

Hej wszystkim :)

On: W tym poście chcę Wam pokazać co zmieniło się w moim EDC ( Ekwipunek Dzwigany Codziennie)
Więcej na ten temat znajdziecie klikając tu: Moje EDC
Pierwsza zauważalna rzecz to zmiana mojej torby, w której posiadam swoje EDC, z torby udowej na biodrową. Natomiast w wyposażeniu zrezygnowałem z grubszego sznurka. Zamieniłem tryczki (zipperki) na większe bo są bardziej przydatne. Inną zmianą jest też zminimalizowanie apteczki ( posiadam obecnie dwie). Dużą noszę w plecaku do szkoły, a oto ona .
A drugą mniejszą posiadam w tej torbie. W bliższym czasie o całym wyposażeniu, mini apteczce i jej wyposażeniu.

Po tym czasie z którym mam styczność z EDC dowiedziałem się, że można wyróżnić 3 linie EDC:
- pierwsza linia (to ta która znajduje się w kieszeniach spodni),
- druga linia ( posiadam ją w torbie udowej),
- trzecia linia ( to to co znajduje się w plecaku).

Na koniec chcę wam przekazać, że rzeczy które noszę bardzo mi się przydają. Nie są to przedmioty bezużyteczne i  na dodatek każdy z nas je posiada tylko o tym nie wie. 

1 komentarz:

  1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń