piątek, 1 lipca 2016

Mój Ogród

Hej wszystkim :)

On: Dzisiaj pokaże Wam i napisze coś o swoim innym hobby a mianowicie o ogrodnictwie. Bardzo je lubię i jest ono bardzo pracochłonne i wymaga dużo cierpliwości, ale nic tak nie cieszy jak zjedzenie własno-wychodowanego owocu lub warzywa.

 Ogrodnictwo jest wielką dziedziną obejmującą tematy takie jak: sadownictwo, uprawę roślin ozdobnych i warzywnych oraz również architekturą krajobrazu. Czym ja się zajmuję? Wszystkim po trochu bo nic nie wyklucza innej rzeczy. Uprawiam warzywa bardzo popularne u nas w kraju, tak samo z drzewkami i dodatkowo metodami przetwarzania ich np: konfitury, syropy, sałatki warzywne.
Moja dziewczyna Paulina uważa, że ja się urodziłem ogrodnikiem i bardzo uwielbia jeść warzywka i owoce które dla niej też uprawiam.
Sam osobiście uważam, że mam bardzo "dobrą rękę" do roślin. Jak ja to odkryłem? Otóż gdy byłem mały zawsze lubiłem pomagać rodzicom i dziatkowi w ogródku i się temu przyglądać. Pewnego razu znalazłem kijek od jakieś rośliny. Posadziłem ją w ziemi i podlewałem (robiłem tak samo jak w ogródku rodzice) i wyrosło mi kwiatek, do tej pory rośnie :) Później stopniowo coraz bardziej zaczynałem się tym interesować, aż do tej pory. Cały czas poszerzam swoją wiedzę na ten temat i eksperymentuje z rożnymi metodami uprawy. Staram się łączyć ze sobą rożne techniki. 
Chcę się podzielić z wami właśnie z taką metodą. Jest o uprawa roślin w doniczkach. Mam w nich truskawki oraz ogórki, fasolę, koper itd. Sam osobiście uważam, że jest to bardzo dobra metoda i możliwość uprawy je nawet na małej powierzchni. Jestem bardzo zaskoczony plemiennością roślin. 

W komentarzach napiszcie o czym byście chcieli się dowiedzieć z tej dziedziny.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz